2014. március 2., vasárnap

Busójáráson jártunk

Mohácsi indulás,a lényegi dobozokkal,előre tervezve az étel vasárnap estig,ottani vásárláslista leadva,fixálva.Jegyek retúr készen,iskolai kikérő,iskolai farsang napja...gyerekekért menni...

Busznál:meglepetés.A buszosunk a legjobb buszos volt,kedves,nagyon azt csinálja ami a dolga és úgy,ahogy a Nagy Könyvben írva vagyon.Ritka az ilyen!!!

Ilyen fáradtan indultam,a héten minden nap 5 kor keltem,6 után indultam dolgozni..kemény volt így..

És eljött az idő

Volt bennem félsz..menet közben Inzulinadás....18 órakor,már autópályán leszünk...

 

 

Hasnyálmirigy gyógyítás menet közben:)

És Inzulinadás hasba,nagyon profin,kis lámpánál,ügyesen!(van fotó,de nem szerette volna ha én azt felteszem)

És Szekszárd felé...szenvedés a sok üléstől...Innen még több mint 1 óra az út..

Játék

Szenvedés,nagyon nem tud ülni

Vasember dvd előttünk...nézhettek volna valami jó filmet is amit nézhettünk volna,a vasember...nem film nekünk:)

És érkezés előtt 15 perccel

Már esti fogadtatás-busóhad

esti mérés,jóóóó cukika

volt,ünnepnap

 programok a netről
a kirakatok is tele busókkal

A jó út a hasadhoz vezet???


Ez csak fotógén smile,amúgy semmi cukor!!!Szép színek és smile..

smile

smile és ilyen fakanalat hoztam is emlékbe.Tetszett

Szép időnk volt

Élmény..


Nagyon rendes mohácsi busó-faragó emberke


Mohácsi Váci utca:)

Tízórai éppen

smile

ez egy olimpiai 5 karika lenne,de egy elgurult...:)

Mohács

Éreztem...

A tv is vette a komp átkelését

Szép

Ezt egy kolléganőmnek fotóztam,nagyon szépségesek voltak


ez egy kapu,kipp-kopp..

M kérte,Milupaként

M sk.fotó

kirakat busó idején

keresés..

találat

készül a tűzrevaló

részlet a napból

Gasztronómia:sajtkóstoló.Hm,isteni volt.

És érdekes krémsajt különféle fűszerekbe forgatva.Nagyon ott van nálam!!!

 Finomak voltak!
Tesóm és a gyerekek.Ugye a séta során M is ehette,nagyon jó!

Üst,nem sweet nagyság!

nők is busó-záson

Nyuszira bukkanva

Kiállításon is jártunk







Nem unatkoztam,ld a hátteret!



tetszett Nagy Andrea festőművész képsorozata!

Ebédhez készülve a fiúk a háttérben..

Kompromisszum ebéd amit mindenki ehetett.Tesómtól idézek:én aki 3x eszem,P aki fényevő,M aki cukorbeteg,tesóm aki beillesztette az étrendjébe és G aki pedig megeszi,mert éhes lesz délre már...Sajtos,tejfölös fitt tészta.Én vittem tönkölylisztes palacsintát is és lekváer,diabetikusat.Nem kellett sietni a programokkal,mert a tészta kifőtt és gyakorlatilag ettünk máris,fél 1 kor M-hoz igazodva.

 P ebéd után.Amit evett-alig-azt is leugrálta azonnal.
Ez számolva volt,1 db palacsinta 15 ch volt.

És ott így megy a sweet élet a konyhában.Hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Pici pihi,de finom volt!

Találtam ott tesómnál,édesek,busók másképp

Kedvelt lasztival,kér ilyet-gondoltam.

M pakacsintát gyárt,nagyon szép konyhában!!!

 

A gyerekek szétnéztek a környező falvakban is..




Este....buliztunk

körhintázott P.

Koncert is volt,itt ért a vacsi,M szendvicset evett,otthonról vittük.

Tánc!

Busókkal szemben

Búcsú..

Azért voltak csibészségek...

Este is busójárás,irtó hangosak és non-stop...atyaég de zsong a fejem most is:)

Tesóm uzsija,répa és mandula ,ő is így él,dobozból-ő nem diabeteses!

Esti filling

Stahl j könyvét nézem..szép képek voltak,de igazán nem olyan hasznosak a receptek számomra.

 

Érdekes programok itt-ott

Esti csopikép

 

esti party

 

 

 

 

Cicás autóval a fiúk

Tesóm vacsija:)

 

Dodgemezés

ebédke

 

tesóm alkotott:)
 
virágmögöttimosolygósfáradtbusónézőtesó

 

 

 

Tesm egyik salija,csodákat láttam valóban..

 

 

 

várakozva..
 

 

Sajnos a buszon való egyhelyben üléstől,és picit a köhögéstől-gyulladás-magas cukorral értünk haza:
A buszon olvastam.Nagyon tetszik a könyv!!!

salátát gyártottam,0 ch-sat,a magas cukortól megint egy kis elkeseredés volt...

P segített a vacsiban.

Bolognai palacsinta az új smiles fakanalammal:)

M nak farsangra gyártottam még,5.6 ch/db os kókuszgolyókat.

Kaptam.Sweet home...
 
Hát,ma alszom,itthon csendben...a kolompolás...picit sok volt...de örök élmény marad....sok emlékkel,és bátorságból jeles mindenkinek aki végigasszisztálta ezt az utazást!
 
Üdvözlettel:Sweetmami sk.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése