2014. március 8., szombat

Hugica és a cukor

 

 

Nekem kell!
 
Mai projekt:belépni tudni a rózsaszín szobába...Anna,Peti,Gergő sorozatból tetszik neki a galéria...ilyet akar...de ha lent sincs rend akkor mi lenne a galérián??!!!Különben a cukor felkutatása is a cél,egyik nap véletlenül a babakocsikban rejtette el a büfében vásárolt cukrait.Tik-tak,Maoam..nem tiltom tőle...de annyira abban él,hogy nem szabad-és bizony titkolózik,nem mond igazat.Na erre kell orvoslás.Amúgy tényleg nem szeretem ha cukrosat eszik.Elgondolkoztam és tudom hibáztam.Ezt a részt rendbe kell tegyem magammal.Csak sajnos a nem evése....cukorral pótol.Ez meg maga a gyilkosság!

Foci bajnokunk nagyon szépen megértette,hogy ebben a foci csapatban nem játszhat....egyelőre látom,hogy még időt akar magának is.Felfogta,hogy egyelőre elég a kosár és a sulis focik.Tegnap volt pótvacsi-alma-beválni látszik a dr nő által javasolt Inzulin emelés.
 
Ma nem ebédel otthon a 2 gyerek,apánál lesznek.Így készítem az ebédet M nak.Ha beeszik ott,annyi a jól bevált Inzulinnak:((((
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése