2014. március 23., vasárnap

Csirkemell torta

 

Jib Jab M...ma kosarazott is,az érték estére mégis magas..a hétvége mindig ilyen...

Lent a recept


diós-répás kakaós szelet

36 ch rízs,16 ch husi és 8 ch sütike


Finom,de őzgerincbe nem tettem,mert csak bacon kocka volt itthon és a könnyebb számolhatóság miatt muffinformába sütöttem-szilikonosba.Zöldségkörettel is el tudom képzelni.40 perc alatt szépen átsült.
 
A répás-diósért nem rajonganak annyira...a kakaós az előző blogbejegyzésben a nyerő.
 
Holnaptól újra jobb vc-ok,mozgás,intenzív napirend és beevés kockázata kisebb-gondolom én...
 
Ha sikerül,akkor halacska vásárlás,már kifőzve a kavicsok,és kész a hely.
 
Kommentekben olvastam ha magas a vc akkor később kell enni a főétkezést.Ez így van rendjén,M így is jár el,fél órát is tol az étkezéssel..de ch-t nem csökkent.És azt olvassuk mások ezt teszik.Ez lesz a következő kontroll témája,mert igazán akkor borul minden az én véleményem szerint.Az Inzulin mennyiséghez van a ch állítva.Ha fél órát csúsztatunk az a korrigálás a dolgon.Ha még ch is csökken..akkor az úgy jó?
 
Persze,én Doktornő-párti vagyok ezekben a kérdésekben.
Már várom mi a helyes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése