2014. március 8., szombat

Diab-tali

Reggel,nőnapoztam....Nekem ez a nőnapozás..ez a hiteles:)

P reggele.Már infúziós kutyával jelent meg....hosszasan ezzel játszott.(később jelentősége lesz miért fontos ez)

A nak a nőnapra és D-nak a nőnapra M tól.

Beszélgettünk,sokat,egy család jött el,előre tudtuk,de mégis elmentünk..nem fújtuk le..Az Apa közben dolgozni ment....de tetszett,hogy részese akart lenni!!!Többen jelezték,hogy nem jó az időpont...Majd legközelebb!
 

Na igen..A hajtotta őket,én fotztam,ők meg kergültek.Körbe-körbe.A gyerekek hamar barátkoztak!

M is visszaminősítette magát úgy 8 évesre...

És körbe-körbe,nem elégszer.P már láthatóan rosszul volt.A 2 diabos gyerek menet közben uzsizott.M 2x nagyon betartva...D 1x ahogy neki írva vagyon.
 
P egy Kinder paradizót vett magának és a Lego boltban ütötték el az időt,míg mi beszélgettünk.
 
Hazafelé vettem Eritritolt.Igenám,de siettünk már haza hogy vacsira hazaérjünk és Eritritol helyett Finn nyírfacukrot vettem le a polcról....
 
Tanakodás,magammal.
 
És máris hívtam E-t az én maszek dietetikusomat.
Aranyos volt,eligazított.A bénaságnak ára van ugye...de rosszat nem tettem de számolni kell vele..
 
Holnap kértem tőle egy diab tanácsadást,hívni fog:)Mert kérdéseim is lettek...
 
Nos,P a buszon már hányt..a sok forgás..nem bírta a szervezete nem tudott kiegyenlítődni..utastársunk is bánta és a ruháink,na persze én is.Már megy a mosógép...
 
Kalandos utunk végén:
 
ezért látom fontosnak a reggeli P megjelenést a kutyával,a nap is szinte betegséggel végződik.Nem szabad ész nélkül forogni,aki nem bírja....
 
Hamar álomország:elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése