2014. március 16., vasárnap

Ebédre készülve

Reggeli,amit már kedve szerint összedob M 40 ch-ra nézve.Rájött,a póréhagyma 2 csillagos azaz nagyon ajánlott,így szerepel az étlapján.A Norbi jogit és müzlit imádja!!

Ilyen étlap érkezik hetente mindig pénteken névreszólóan tudom mikor mit eszik és mennyit!!!!Óriási dolog!Pedig tudom más sulikban ez nem tud működni..Brrrr.Miért nem???

Ebéd szösszenet.És akkor valaki kérdezze meg miért nem érek rá erre meg arra?Csak 13 féle dolgot kellett ch-ra számolnom és ez csak M ebédje.

Kb ez a jegyzetem.E szerint készül az ebéd.M nak ezt megmutatom,ő is átfutja.És így tuti a ch számolás és tudja miből mennyit eszik.

Gyümi és puding alul,és tejszín.

P-é.Nos ami mandarin benne volt azt is otthagyta,most nem kérem alapon.

Sok-sok gyümi képezte ezt.Szerintem összeértek az ízek,kellenek a gyümik.

Sajtgolyó,zöldségek és majonéz.A sajtgolyón még dolgoznom kell,szerintem original sajt lenne ehhez jó,de most nem volt itthon csak utánzat féle-Tescos.

Szomszéd néni sütije,zéro cukros,merthogy ő is cukorbeteg.Recepttel együtt adja át ilyenkor a sütiket.Ez éppen a Fanta szelet.Én Eritritollal biztosan megpróbálom.
 
Az ebédnél célszerű nézni az adagokat.M é a bal oldali.Megette,hisz számolva volt.Az enyém a középső.Én 3 sajtgolyót ettem meg...P tányérja a harmadik,jobb oldali.Ő alig evett répát,3 sajtgolyót evett meg,és a majonéz alig fogyott.A gyümölcsös pudingjából a puding fogyott el és a szomszéd néni 1 szelet sütije csúszott le.
Nem tudom a bal oldali vagy a jobb oldali ebédeltetés a nehezebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése