2014. március 17., hétfő

"Diab-front"

Ha tehetném:új állásom lenne...:)

 

Még tavalyi-diab korszak előtti kép...de megmaradt a vidámság bennünk...már tervek vannak,így fotók is lesznek:)

Nem tudom tudok e majd még ilyen felszabadultan csíz-ezni a fotógépbe...
 
Ma is kissé indulatos lettem mikor az időmet próbálták beosztani a munkahelyemen.Lelkileg nem voltam toppon-fújt a szél is,front volt-és így nem vásároltam.Keddre halasztottam.Ha bekavar valami persze ugrott a vásárlás.Tudom,hogy M nak ennie kell,nincs mese,vásárolni kell...De ezt akarták másképp variálni nekem ellehetetlenítve a vásárlást és tudom a szerdai napom is reggeltől estébe nyúlik,így persze elég érdekesen reagáltam.Sajnos,nem ismeri a környezetem,hogy egyedül vagyok,hogy 2 kiskorú gyereket nevelek és bizony ők felügyeletet igényelnek,este meg már mikor a gyerek tanulna is,fáradt is nem cipelném a boltba el magammal.
 
Hát így esett,nem éppen voltam a helyzet magaslatán.
Sweetmami se lehet mindig toppon és ezt vállalom!
Sajnos olyan lett az életem M által,hogy terveznem kell az időmet,és olyan,hogy szabadidő nem sok marad.
 
Egyetlen pozitívum a mai napban:olvasom Mosolyka könyvét,már az utolsó lapokat és merítem,nagykanállal habzsolom a mondanivalót!
Fanni egy szuper csaj és bizony óriási erőt ad,hogy érdemes legyen holnap is felkelnem,hisz van 2 lábam,hallom ha kopog a cipőm sarka,látok-bár szemüveggel,de mégis:)És bizony még válogathatok hol vásárolok-ha nem korlátozzák időmet-és ha azt vesszük a gyerekem se béna,csak éppen gyógyíthatatlan betegséggel kűzd,azaz kűzdünk és tulajdonképpen csak hálás lehetek a sorsnak,hogy Ők vannak nekem,hisz az életben a legnagyobb kincsünk a gyermek.Hányan vannak,akik gyereket szeretnének,de vagy nem merik bevállalni,vagy nem is akarják igazán,mert lemondással jár,vagy egyszerűen nem jön össze nekik.
 
Értékelve:van mit javítanom,és lesem hol csíphetek több időt magamra.Megérdeklődöm az online vásárlást,hátha úgy időt nyerek,de előtte kikérem a véleményeket,tapasztalatokat....ne fussak fölösleges köröket.
 
Időhiány miatt és álmosságra hivatkozva összeesés határán búcsúzom.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése