2014. március 6., csütörtök

P nap a belvárosban

Ma szabinap.Táncruha varratás P-nek.Kis tücsökből már komolyabb koreografiával saláták lesznek,persze más csapattal,már a nagyoknál.

Ehhez kell a kávé.
 
Szendvics ebéd,mert pontban 12 re megyünk....,vacsi meleg lesz,mert M nak tökfőzi ebédje lesz a ch-menüt nézve....ez tutira nem lesz neki 60 ch pocira nézve...Így este fini vacsival pótlás lesz.Mármint csak a finomság.A pótlást persze nem ch-ra értettem,az annyi amennyi az előírt.50 ch/vacsi.
 
A foci vétójogot kapott.Már csütörtökön nem volt....Kerületi kosárlabda bajnokságon viszont győzelem és egy bokasérülés.Egyelőre krém és infralámpa és én.Minden sportnak ára van.
 
M apukája külföldi útja után szép cipőkkel lepte meg,ez ugye M nál szinte főnyeremény,a cipő kényelmes legyen és a lábbetegségeket kerülni kell...Ennek nagyon örültem!
 
A focimegvonásnak következménye van.Felzabálós fruktózok,minden francok nagy mennyiségben.
Sweetmami már tehetetlenségében elvitte magával a Norbi Cocomsot....a munkahelyére..
Nagyon nem tudtam uralni a helyzetet és most sem tudom.Persze kérdezi miért magas a vc???
Azért egy szakpszichológus nem ártana nekünk,nekem azért mert.neki azért mert....Utánanézek.
 
Amúgy javulok.Találtam a munkahelyemen a gyerekek öltözőjében egy...nagy nagy cukros,csokis fánkot.Csak a szimatom vitt oda,elvileg nem lehet ételt behozni,tehát feltűnt az illat,de inkább zsíros szag...Nem hisztériásan,de csak javaslat címén elmondtam a Szülőnek mit nem tennék az ő helyében.(nem hivatkoztam a cukorbeteg gyerekemre!!!)Csak a tapasztalataimat elmondtam.Talán ez is előbbrevitt,hogy "gyógyuljak"És nagyon hiszek a vonzás törvényében.....Mert itt is én találtam rá a fánkra...üzenete volt!
És mégegyszer ők...rózsaszín kis Tündérek!Most zöldek lesznek:saláták,vagy káposzták???(...) majd elválik,valamik a kertből és este ruhával térünk haza....ruhaszalonból egyenesen szerintem az itthoni táncparkettig:)Fotót?(majd este)

(lehet rtg lesz M nak a kosárlabda sérülés miatt)-sweeten is sweet az élet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése