2013. július 7., vasárnap

A diétetikus

A kórházban...nos nem is tudom...röviden:Sweetmamisan,szóval nem tartok igényt az ottani tanácsadásra.Az nem segítség!!!!
Összekavartak,szlengekbe beszéltek velem és igazán fel nem fogták,hogy a sokk hatása alatt nekem teljesen mindegy mit beszélnek a szénhidrát számolásról,nem értem.Nem is akarom érteni és nem is vagyok hajlandó felfogni.Olyan aspektusból ahogy a Heim Pálos diétetikus tette nem is tudom...szóval a munkaidő letelte és elhúzom a csíkot alapon dolgok soha nem tetszettek.
Egysíkú és totál szűk látókörű "par püre" és prézlis rántott husik "összekombózása" és az én számolok de te miért nem érted már na??!!!!!!!!!-részek...szóval csőd lettem.

Sírtam és megmondtam,nem tudok számolni ch-ot!!!!!!!!!!!!

Őket ez nagyon nem hatotta meg.de egyik nap a főnővér kihívott a konyhába és beszélgettünk.
Nem is tudom ő beszélt velem vagy én vele,mert ugye itt most nem mellékes,de nem rejtettem el azt amit gondolok,nagyon Sweetmamis voltam.
És:megkaptam a heti ch-bevitel napirendet,ígértek még számolást-amit nem kaptam meg aztán-és úgy ahogy de alakult a dolog...
Este már megkérdezték M-t:"Mit szeretnél vacsorázni"-eddig jutottam.

Már hazajártam este negyed 10 kor indultam haza és reggel negyed 7 re mentem be-később jelentősége lesz ennek az időintervallumnak!!!-Neteztem.Mindent,belekaptam az összes oldalba ami a cukorbetegséggel volt kapcsolatos,jegyzeteltem.......

És!Felhívtam a nővéremet:kell a segítsége-kb 3 éve ch-étrenden él,rengeteg recepttel,ötlettel...és elhatároztam:Ő lesz a diétetikusom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A Boszorkánykonyha blog az ami életmentő lett nekem.
1 napot töltött el nálam a nővérem.Az alapoktól kezdtük.Hozott 10000 ft nyi értékű kezdő csomagot a cukormentes élethez.Az én nővérem M.keresztmamija:)))
Elkezdtük a számolást.Nem értettem.Jött a mérlegen mérjük ki......
Nem akartam!!
Másképp számoltunk?T.nem értette mit csinálok de az eredméyn ugyanaz lett.
Azt mondta:"én nem értem hogy csinálod de jó az eredmény!!Csináld úgy ahogy te tudod.."és innentől fogva ment a számolás!

Réka újságok,Norbi cikkek-ezeket hozta még,Norbi Update könyvet...Igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak a képekre nézek és már látok fantáziát benne M-nyelvre fordítva,170 ch-ra számolva 1 napra!!!

A Boszorkánykonyha blog az amiből ollózok és a diétetikus elbújhat a kombózásaival és a parpüréjével ahová.....szóval gondolom.

Mert a kezdeti alkotások és pontos számolások:






..és a Hugi sajt saslikja 0 !!!!!(nulla)ch-s:)))
..ubi nasi az útra!
folyt.köv.


1 megjegyzés: