2013. július 22., hétfő

a fűszer ereje

 
Nagyon bejön a zab M étrendjébe és nagyon jóóó is a sok rost miatt-olvasok!!!
Kért még rá fahéjat,hát adtam neki,szolgálja ki magát,de szegfűszeg ment.... és jócskán tett is a reggelire,málnára...
Nem vette észre én meg nem figyeltem az egyforma üvegek majdnemhogy egyforma színű fűszerekkel ugye...
Erős volt,csípte a száját-mondta..Utánaolvastam.Nagyon jó fertőtlenítő,fogfájásra érzéstelenítő és bélpanaszokra,enyhe görcsökre is kiváló.....
Hát így esett a fahéjjal...
Ráírtam az üvegre,hogy fahéj,tehát ez még1x nem ismétlődik meg.Itt a cukorbeteg konyhán nem szabad,hogy felcserélődjenek a dolgok....De finom reggeli volt..
 
 
Nagyi vigyáz a gyerekekre 2 hétig,mert dolgozom.Dobozolva a tízórai és az uzsi.Tízórai keksz,uzsi szilva 15 ch és savanykás így a reggeli bakiért készítetem Eritriolos fahéjas "cukrot"rá.Vacsi is összeállt,Kornspitz,mert busszal utazunk még munka után és nem biztos,hogy hazaérünk időben...100g/43.5:)

és aranyos ajándék a hipo esetére pótlás kekszek díszben.Nagyi ajándéka az üvegre.Megjegyzem vagy 10 féle anyagot hozott,zikk-zakkba körbevágva azonos szalaggal.Megható...Jólesett!!!Itt megelőlegezem a smilet a köszönetképpenért.És a lekvárokért.
 
ez pedig a kívánságok kitől-kinek hírdetőnkben volt.Nagyi kapta M tól...
:)))
Tervezett nap indul....
Az ebéd Interfoodtól érkezik.Spagetti sajtszószban tálalva.
Nagyi és Hugica is spagettit eszik majd,sajtreszelékkel és tejföllel:)
 
Mindenkinek szép és TERVEZETT napot!

3 megjegyzés:

  1. És hogy örül a lekvárnak! :)))

    VálaszTörlés
  2. Bizony,nagyon jó aji!!És Mea te vagy versenyben a hozzászólásokbsn,sorsolok most már!!!:)))

    VálaszTörlés