2013. július 14., vasárnap

B verzió

...Mivel enni kell,méghozzá finomat és időre és nem árt ha jól is lakik vele az ember-szemre és pociügyileg is....ma hirtelen döntenem kellett.
A krumplipüré adott volt,ezt sem a szokásos módon készítettem,de azt hiszem,hm finom lett.(burgonya,tejföl,fehérbors,szerecsendió,pici só,babérlevél:))

És oldalas lett volna amit már pár napja megvettem.Csakhogy a hűtő ugye rakoncátlan volt és bizony a husi nem bírta a harcot..megromlott.
Maradt a virsli ami mindig van itthon:)0 ch-jával most jöhetett is.
Baconbe csavartam,tepsibe tettem amibe olajat tettem picit,kevés fűszer ment rá és..sült virsliként került ki a sütőből..

A díszítés meg már jön magától és hogy ehető is..ez még szenzációs is!!!
Kipróbálható recept!!

  • 250 g burgonya 50 ch
  • tejföl 4 ch-1 dl
  • dinnye 85.71 g-6 ch
  • ruccola,paprika,paradicsom,salátalevél a díszítésre,babérlevél:)
60 ch-ra számolva.

1 megjegyzés:

  1. Berner Würstel: http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/01/recept-berner-wurstel.html :)

    VálaszTörlés