2013. július 25., csütörtök

talált receptek

Jó reggelt és hűsítő további perceket,már amennyire lehetséges,de legalább az érzet legyen meg....
Ez a zabos reggeli bejön M-nál jól telíti és nem éhes 8 30-ig annyira:)
 
A Gofrit most teszteli a tízórainál,este sütöttem ki,kb 33 fokban,de a gyerekemért...hát persze,hogy kisütöttem!!!Ha beválik akkor leírom a receptet...
 

Egy kis welness-de jó.Én már fél éve reggel teáskanálnyit rágcsálok.Csak úgy jólesett.És most,az újságok is írják...A tudatalattim nem rossz!Sőt meglátok dolgokat előre.Vagy ami úgy körvonalazódik az előbb-utóbb bekövetkezik:( vagy :)
Hááááááááááát,bekövetkezik??????????
És egy tipp,aki főz!
 
A mai menüsor összeállítva.És még egy chips-recit találtam Parmezán sajtból,kipróbálom és ha sikerül,akkor itt is közzéteszem.
Mindenkinek szép napot mára és készüljünk a szombatra,a megérdemelt pihenéssel!!!
:)))Pihenés ami örökké tart?Mert a gyerekek elugrálnak a kanyar után is....de minden bizonnyal hajtana a kíváncsiság és...utánuk mennék...:)))


1 megjegyzés:

  1. A főzős tipp jó, már teszteltem évekkel ezelőtt, issteni finom! :)
    Legyen szép napotok! :)

    VálaszTörlés