2013. július 19., péntek

Múlt és jelen

Háát,mivel pedagógus vagyok ez a kép az ami jellemezhet..a múlt a homokozóban és a jelen ahogy kell lennie-pl a gasztronómiában otthon hamarosan:)
Már Adventkor is volt némi megérzésem???Az adventvárás nálunk naponta más-más tea készítése volt...ma is így történik,hogy minden nap finom teával induljon a nap,friss citromkarikával!
Sweetmamit aki ismeri...ezt eddigis "űztem"-most nem maradt időm másra,így a 15 mp az enyém!:)Mert mód nem igen adódik lehetőségre....

Kb ez vagyok ezeken a napokon.Osztódom,óránként más-más szerep adódik..így színes ám igazán az élet..
Találtam egy édes képet..Szerették volna hazavinni a pingvint az állatkertből:)))Rá pár évre M kapott egy pingvint,örökbefogadtuk-névileg.Junior M pingvine 2013 ban!!!Hatalmas szülinapi meglepi volt,így "hazavittük"a Pingvint,így teljesüljön az álma valakinek:))
Jegesmackó a vízben.Erről a képről csak az az üzenetem:a mának kell élni,a sok jó pillanatért!!Ez is egy ilyen volt.Mai napig emlékezetes számunkra!Ez a betegség pedig tényleg rákényszerít az élj a mának üzenetre.Fontos a napi jó közérzet,a jó vércukor érték megtartása és fontos hogy a tervezett dolog végén pipa legyen,mert ugye tervezett minden nap!Hogy ne érjen meglepetés semmilyen téren..
Az sem árt ha picit gyönyörködünk a szépben,a jóban....
És találtam egy tavalyi csavargós napi fotósorozatot...Nagyi Palacsintázója,Battyányi tér:)))
Hm a sajtos-tejfölös....
..és ez Fényevő Hugica kedvenc helye...
 
Amúgy paleos,cukormentes palacsintatésztára akadtam a neten..mindenképpen megtanulom elkészíteni.
Már tervem van az Ikeás hot-dog M.-változatára is...Mivel előre tervezünk tudjuk mikor megyünk Ikeába.Így visszük az általa kiszámolt kiflit és a többit összekombináljuk az ottani virslivel.A ketcup is kis dobozkába..kiszámolva...
Mert nem kell lemondani a jó dolgokról...!!!-ALDI(szlogen)
egy parti kb ilyen volt nálunk..
:)))Kell egy kis pihenő nekem is...
és ennyire nem az étel volt a fontos nekünk...persze M is valahol hasonló pózban valahol ....
 
Van mit fejlődnünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése