2013. július 20., szombat

blognapló?

Minden bizonnyal nem blogos a "blogom"inkább naplós...
Kérdezem én,akkor ez most ezen a jól kezelhető,jól szerkeszthető oldalon nem állja meg a helyét?
Egy-egy fotó személyesebbé teszi szerintem..
Ha a blog egy napló..névileg sem lehet blogként kezelni?
A Sweethome ajánlásában egy életmódváltásra hivatkozom..szerintem ebbe az Univerzum összes dolga belesorolható...
Nem is csoda ha még ez is zavart okoz nálam,nem írtam se blogot,se naplót eddig..tehát az életmódváltás kezdeti alapkőletétele mindez.
Olvasok pár blogot és nem szeretnék véletlenül sem utánozni senkit sem....Tehát akkor folytatom a blogom- naplós verzióban- a blog kategóriájú weboldalon...
Sweetmamisan:)))

2 megjegyzés:

  1. Az én blogom is napló :) És nagy örörmömre sokaknak sikerül vele segítenem :) Szeretem a blognaplódat. :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm blognapló író és rajongó!!

    VálaszTörlés