2013. július 9., kedd

Az első kontrollon...

Yoda ,a hörcsögünk már félve merészkedik ki a sajtevő M miatt..verseny megy a sajtért....M-t nem is bízom meg Yoda etetésével,mert ugyanazon dolgokért epekednek.(sajt,ubi,magok)...

Nem történt másképp,mint ahogy gondoltam.A 2-es időpont simán 3 órás időpont lett.Végülis az ember ideje véges,főleg így a melegben...és a vakáció idején és Sweetmami is szabadságon...Nincs nyugalmas hely,ki-be jönnek az ott dolgozók,csak egy pecsétért,csak benéznek és a telefon is nem egyszer...megcsörren,amit fel is vesznek!
Precíz-érdeklődő-és ugye aggódó szülő vagyok,hát kérdéssorral mentem.....Precízen felvezetve M mit eszik,hogyan tesszük ezt -és a számolások külön felírva-de nem nézik meg.Egyáltalán nincs kontroll,hogy mi alapján annyi az az érték és ha nem jó..éppen miért nem az.Csak az Inzulin függvénye???!-merthogy erről szólt csak a kontroll,holott az étkezés is ugyanúgy része a dolognak,mikor mennyit és mit...
Amit a kórházban sikerült jegyzetelnem-úgy 10 nap alatt hébe-hóba-az az volt pontos számolás!!!!!Inzulin jól adva!!!!!!És a mozgás!!!!!!!!!
Most tanácsolták"Ha anyuka látja nem elég a ch-mennyiség nyugodtan lehet csalni egy 5 ch-t felfelé"..........
Mi van?????????????????-kérdezem magamtól..Most akkor mi van a pontos méréssel??

Ezt hogy ítélhetem meg?Persze a gyereknek jó,mert 5 ch már a világ neki pozitív irányban,de orvosilag??????!!!!!!!!!!

És a sportolás is....11 nap alatt amíg bent feküdt egyszer,azaz 1x 20 percet szobabicilkizett a kórház termében.Sok-sok kérdés felmerült bennem.M leigazolt sportoló(kosárlabda)és ezt a luxust!!!!!!!!Persze szóvá tettem minden megjegyzésemet,gondolatomat,de ezáltal nemszeretem lettem leginkább ott az osztályon.

Lehet én vagyok merev,lehet minden lehet,de aggódó anya vagyok,a gyerekemért teszem és még elhangzott ez is:"hát anyuka,ilyen a magyar egészségügy"-ezt egy nővér mondta nekem megnyugtatásra reklamációm idején.

Tehát akkor munkára fel!Mert ami az én dolgom az a megfigyelés és ez alapján az étel ch-mennyiségének megállapítása,adagolása,megfőzése....és az Inzulin adás megfelelő lebonyolítása és a mozgás lehetőségének biztosítása,jegyzetelése mikor mennyi érték alatt milyen a hatás és még emellett Hugica vakációjának zökkenőmentessé tétele és igen még telefonok alapján itt-ott vár ránk egy-két éves találkozó a rég nem látott ismerősökkel,barátokkal...

Ha bárkinek van jobb tapasztalata kórházban,van ajánlata,észrevétele vagy csak megnyugtatásképpen azt írja:"Igen Sweetmami ez ilyen dolog a doktorokkal,el kell fogadni!-akkor várom a kommenteket!

Akkor sajtra fel!Yoda is éhes....Milánnak még van ideje a reggeliig-7 óra-de a sajt menthetetlen a hűtőben...Akkor Sweetmami :hajrá!

2 megjegyzés:

  1. Pécsett a lehető legjobb kezekbe kerültünk.Hihetetlen figyelmet kap minden "vendég", éjjel nappal lehet hívni az osztályt, bármi kérdésünk van. A kontrollokon beszélhetünk a kezelőorvossal, a dietetikussal, mindent átrágva, sose néztek rám csúnyán, mert esetleg háromszor kérdeztem vissza. El sem hiszem, hogy van ilyen hely, és miilyen szerencsések vagyunk ebben a szerencsétlen helyízetben. Tudom, ez rajtatok nem segít, csak azért írtam le,hogy van olyan hely, ahol EMBEREK dolgoznak, sőt Angyalok! :)

    VálaszTörlés