2013. július 10., szerda

Relaxálás

You Tube:Lépj be az álmok szigetére


Már van,hogy a gyerekek a gép keresőben megkeresik az általam ajánlott oldalakat.Én csak kiteszem a kedvencekbe és sokszor látom:rákeresnek...Szivárog be a jó.....Tudatosan nem direktbe,de nem véletlenül vagyok pedagógus!:)

A relax-zenéket akkor hallgatják ha én ezt teszem:)Itt nincs választásuk.:)

Pl kedvencekben szereplő ikonok:Találós kérdések,Keresd meg a házad,utcád-GPS alapú keresés gyakorlásra,gyerekmesek.hu,Holdnaptár,sakk-online játékkal,képesség kuckó,Pitypang ovi honlapja rengeteg ötlettel képekben,innen ollóznak az esős időkre..M Pitypang ovis volt amúgy:),

Én kinéztem a Paleo kártyákat,máris eszembejutott egy ötlet házi megoldásra nekünk.Így összeállhatna egy 2 hónapos repertoár és csak húznia kéne mit eszik aznap,vagy a héten.Elkezdem gyűjteni a kiszámolt ételeket,fotózgatok és ősz végére már lesz egy anyagom.Bár ezt évszakonként tervezem,az éppen idény gyümikkel,zöldségekkel,akkor nyár végére bemutatom a nyári kártyákat.

Az álmok szigetére beléptél?Néha nagyon jó,csukott szemmel az igazi,ha már elolvastad egyszer az invitáló szövegrészt hozzá!

Jó relaxálást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése