2013. augusztus 23., péntek

Az igaz barátság

Így készült az ebéd,kiszámolva....a sajátját ő csinálta:)

Már a sajtba forgatja:)

És külön sül a ch-számolt:)

Megérkeztek a Vendégek,már Legó a képben:)

Sajt-dinasztia Nagy Sajtimádó M a hűtőszekrény közelében:))))

Hát volt móka bőven:)

Ch-számolt "egyedek"

Smile a Barátnőmnek ezért a napért!!!

És Újpest-Havanna szerelem??

M fotója s.k:)))

Innen indulnak a blog-részletek:)

M maga:)))

És így fogadom a jó vendégeket:)

:)

Klónok háborúja..most éppen  béke van:)))
(Életveszélyes akció is történt cm -eken múlt minden de a nagy ijedtségen kívül nem volt semmi.És még 2x a nap folyamán.De ahol 4 gyerek van?????!!!!!!)

 

Jeges kávézás...

Édes,cuki Pöri:)))

A 4 gyerek együtt:))

Drága barátnőmmel:)))))))))))))))))))))És még sokáig...

P kutyázott-egész nap...

És ő a kis Vendég a játszón.

Hm...

Csendélet,volt játék:))

És ez is jó móka volt...

De még milyen...

Azti....finommotorika...

Holnap Lupa-sziget:))))

Pörivel...Barátnővel,L-vel,M-kal,S-val...és még sokan lesznek ez a beígért program.

Nos így lesz holnap sziget...mert ez volt a záró-kép

és ez is...

és ez is...
 
Szerintem mindenki megengedi,hogy pihenjek ma időben,mert holnap...mi vár rám?????
 
Holnap beszámoló....a kajáról is,visszük.
Mikró van,orvos van kb Szentendrén,autó van,ha van valami...ez fontos(nekem):)))
 
Jó éjt!
 
Sztori:jeges kávé reggel már készen volt a kávé,jégkockatartóban lefagyasztottam.Mikor kivettem:nem sejtettem mi vár rám....Egy Cartoon újságból beszerzett kb Tarantulla pók várt rám a mélyhűtőből visszakacsintva-és mindezt a fiúk videózták.Mert alig várták,hogy mikor isszuk a kávét....
 
Nos,a pihenés nekem jogos!-szerintem.
 
(A barátnőmmel ritkán találkozom a fősuli óta,neki 2 gyerek,nekem 2 gyerek,de minden évben összejövünk így nyáron.....és mintha tegnap fejeztük volna be a beszélgetést...folytatódik minden.A gyerekek nőnek,mi nem öregszünk.)

2 megjegyzés:

  1. Wow, szuper bejegyzés! És örülök a jó napotoknak! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádok írni,de ez inkább képes beszámoló volt...és igen jóóó nap volt,a holnapi?Majd holnap megírom,képekkel:)

    VálaszTörlés