2013. augusztus 9., péntek

repülős nap

Fogak....
Játékosan kénytelen az ember.Ha van egy tinédzser és egy kis tini a családban.Nem akarom,így jó lesz,úgy jó lesz és majd a rágó...Hát nem!!!
P-val  olvasom az Anna,Peti,Gergő könyvet sok jó példával,Szereti.
 
 
És íme a koszos fogak befilcezve.Este ha tiszták,letörölték a saját fogacskát,akkor jó.Ha nem..jönnek a körök!!Amúgy a gyerekekkel is járok fél évente fogászatra.Így,hogy a M cukorbeteg lett ezt szigorúra is veszem.Kell,hogy rendben legyenek a fogak!

Találtam a kedvenc képek között.Most megint aktuális,megnézte anyát a fogászaton...kell a példa vagy itt az elrettentés?A székben pisszenés nincs,nincs nyafi....dolog van.Este meg gyógyszerek a szenvedéstől...de azt már nem látják:)


Ma Reptér.Kilátó.És földrajzi lexikonok,térképismeret,keresés...Ez nálunk rutin már.Szoktunk szóláncot játszani földrajzi nevekkel...M meg imádja a zászlókat...talán megint rajzol egy párat??

Kilátó ma ingyenes,nyílt hétvége.tervezett program így ingyenes!Bkv bérletünk van,így az utazás is pipa

érdekes kép,szeretem!

 Anna,peti,Gergő sorozat,Bartos E-könyve.Szeretjük,Mind megvan.Minden este amilyen szín nap van vagy kapcsolódó esemény az a mese lesz.Ez még 7 évesen is élvezhető este!Ajánlom!
Szerencse Vakáció van még,mert így a fogászat és egyéb intézősdi könnyebben lemegy.

Ma szerintem nem velem lesznek a gyerekek...Apát is kell néha szórakoztatni..(...)
 
Én meg pihenek.Ez a fogas kérdés....már nem kérdés..aktuális tény...
 
Az étkezés:elmaradt az összeírás,így ma már rutinból készítettem a reggelit.Nutellás.-azaz ennek változata-kenyér lesz és zöld tea.
 
Ebédre majonézes burgonya és husi,M nak rendeltem egy zöldséglevest a ch-k miatt!!!
 
Vacsira a maradék pita lesz,Tescos teljes kiörlésű.Megtöltve zöldségekkel,sajttal,ami már nem ch-s.
 
Szép,pihentető napot!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése