2013. augusztus 30., péntek

tervek

...hasonlók....de igazán a kézzelfoghatóbb dolgok azok amikért ténylegesen tudok tenni.
Elgondolom,megtervezem,hírül adom,várok....és teljesül.
Ilyen volt a nagy álmom:bejutni egy olyan oviba ahol a gyerekek főznek....
P miatt igazán.Meg szeretném tanítani a lányomat főzni.Én még huszonévesen nem jeleskedtem a főzésben.
És nem jó,hogy Pestre készültem lakni,sikerült is és az étel hétvégére vidékről érkezett fel busszal.
Bizony meg kell tanulni mit eszünk,mit nem eszünk,mit miért jó enni és mit miért nem jó enni.Hogyan készüljön el az étel és szeressünk főzni.
Kissé öntanfolyam lesz ez nekem.Nagyon várom.
Ma email érkezett,hogy októberben van erre módom.
Minden a kapcsolatokon múlik,ki hogyan adja elő magát és leginkább ha nagyon szeretnénk valamit azért teszünk is...és megvalósul.

Mondom én mindig jó jóba lenni a Mikulással!!!
Én jóban vagyok Vele....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése