2013. augusztus 28., szerda

kontroll

 
 
Ez a kép és az alatta lévő szöveg jutott eszembe...ma kontrollon voltunk.
Eleve orvos-fóbiám van.Nem jó akárki és nem mindent tudok elfogadni.Mindenki tiszta lappal indul nálam.Lehetőséget adok.Ha nem jó,vagy valami nem az én életemhez mérten alakul,akkor tovább keresek,és tovább és tovább.Milyen rövid az élet??Nagyon.Az ami idő adatik azt úgy kell élni,hogy a lehető legjobb legyen ott és akkor.Ha van mód változtatásra meg kell keresni a lehetőségeket a mindig nyíló ajtókon benézni és igenis mindig van B-verzió.
Ez a blog,hogy miért íródik?Mert nekem jó.Nekem jó kiírni azt ami velem történik,amiért én kűzdök meg és amit elértem és jó:átadhassam valakinek,vagy valakiknek akik hasonló problémával kűzdenek mint én.
Segíteni szeretnék!
Segíteni,mert nem minden esetben kapjuk meg ott a segítséget ahol elvárható lenne.

Kérdéssorral érkeztem.-a kórházba.
Tiszta lappal indultam,pedig az előző kontroll hagyott bennem....hát....mondjuk....megválaszolatlan kérdéseket...
A doktornő telefonja 3x csörgött és mindháromszor fel is vette.Repülőjegyet rendelt és egyéb dolgok voltak,nem beteg hívta!!!!Ez nálam sarkalatos,mert minden alkalommal így volt és a nyári 2 hetes kórházlátogatásunk alatt is a diabetes tábor miatt a doktort alig láttuk!!!
A kérdéseim felét nem tettem fel,mert már elhangzott:"nekem 7 kor el kell mennem"Tehát szűrtem a kérdéssort amit hétről-hétre gyűjtöttem otthon!

Az Eritritolt továbbra is számolni kell a doktor szerint.Mit?Mennyit?Hogyan?Kérdeztem én.Hogyan????Tehát diabeteses nem kisdoktori pozició,és az Eritritolt számolja.Hát én laikus nem számolom,mert 0 ch-s.Akkor kérdezem én ki a hiteles?Én a laikus,vagy az orvoslás aki nem ismeri a legújabb cukorhelyettesítő származékokat????
Merthogy a net zagyva-szerintük.
Elmondom:a net annyira nem zagyva,2 hónap alatt több infó átjött,mint a kórházi segítség összességében.
4000-nél több blog-olvasó és új ismerettségek..stb.

Megbíztak,ott,a Heim Pálban ha megtudom hogyan kell elintézni a közgyógy igazolvány kiváltását,mert jan 1-je után megváltozott,akkor....befejeztem a doktornő mondatát"igen persze idetelefonálok az információval"
Nos én a laikus szülő,akit elvileg már a zárójeletéssel egyidőben tájékoztatást kellett volna kapjak errő is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Szóval én adok infót a kórháznak...és mit írunk???Szeptembert.9 hónap telt el a változás óta......Azt hiszem nincs kommentem erről több.

A gyerek hasfala nem lehet kemény.-szerintük....holott már vagy 200x megbökte magát reggelente..tehát...majd akkor ha mégis kemény az a hasfal Anyuka keres erre is gyógymódot,lehet a neten??Ami olyan zagyvaságokat ír???De lehet,pont a neten találok erre választ.Ha a kórház szerinte nem lehet kemény a hasfal a 200 bökitől...

Ja,és én vagyok a nem szeretem anyuka aki annyit kérdez?????????????????Igen én annyit kérdezek és fogok is!Azt hiszem ettől vagyok anya,hogy a lehető legjobb legyek.Szerintem én ott a kórházban nem sweetmami vagyok,hanem stressz-mami.
Igen mikor elmeséltem,hogy a suli előtt lerendezve az iskola,az igazgató,a tanárok,a hűtő....az edző,az edzés eleje vége...,lerendezve a menüsor a suliban,beszélve a dietetikussal,a háziorvos mobilszáma a zsebben,pót hűtő lerendezve mert a miénk nyár óta rendetlenkedik,és hasonlók-szóval azt hiszem nincs kétség:nehéz elismerni a jót.De hogy belekössön valamibe:a füzet,hogy miért így miért nem úgy és hanyag munka stb.

Hogy mikor szedjen Milán vitaminokat.."jövőre"volt a válasz.Miért?Mi lesz jövőre?és addig???
Szóval nem értem.

A vércukor mérőben a stixek száma..Közgyógyra csak annyi van amennyi de az nem elég.Mérni kell a suliban plusszban 2x mindenképp mert mindennapos tesióra van.Heti 3x edzés,előtte utána mérés.Hipónál mérés,és a visszamérés 1 óra múlva.Nos rengeteg stix.Szóval a doktornő szerint nem kell mindig mérni,éreznie kell.Nos,3 hónapja cukorbeteg valaki.Éreznie kell.Hát,ember legyen a talpán aki egy vadidegen helyzetet reálisan felmér.Pláne egy beteg gyerek!Nos úgy indul az egész sport:+ 2 doboz stix megvásárlása,igen a sportok előtt után mérni kell!Nyugodt a gyerek,nyugodt a testnevelő és nyugodt a szülő.+6000 ft.Ennyi.De nyugodt vagy.Az orvos érdeke mást diktál..sajnos.

Bízom abban,hogy sikerül egy jó orvos teammel összefutnom a közeljövőben.
Megemlítettem itt is a blogot,hogy kiírom magamból az érzéseket,amit elértem a majdnem 3 hónap alatt és igen stressz mami-is lehetnék akár.Bizony nem érzem magam biztos háttérrel és van bennem stressz.Amint itthon vagyok és kikerülök ebből a közegből egyre sweetmamisabban érzem magam.

És igen vannak alternatívák az inzulinban is.Nem biztos,hogy a szponzorált termékeket kell nyomatni,vagy akivel éppen szerződés van....szerintem a legideálisabbat kell megtalálni az egyénre szabottan.
Még nem tudom merre tovább...de azt tudom mit nem szeretnék tovább...

És,hogy miért vagyok ilyen nyílt???Mert nem csak velem történik!Vállalom minden szavát.Igazak!
Velünk történik,átéljük,a bőrünkön.
Szeretnék segíteni másokon is!!!És búzdítani minden Anyukát/Szülőt!Nem szabad beletörődni ha érezzük valami nem stimmel,vagy látunk jobb lehetőséget!Azt kell tenni ami számunkra elfogadható,ha érvekkel meggyőznek,akkor elfogadhatjuk a tényeket,de ha meggyőzés sincs....akkor lépni kell.Megköszönni a lehetőséget és illedelmesen távozni.
Én átkísérem a vakot az utcán,mondom a gyerekeimnek is most figyelj hogy csinálom mit mondok.Figyel és majd csinálni fogja ő is.Elfogadják a segítséget..köszönik mert nem mindegy hogy ajánlkozunk,segítünk.
Átadom a helyem a buszon.és nem tolongok  be 7-nek egy 4 személyes liftbe....mindig arra törekszem,hogy jó legyen.
Sokfélék vagyunk...

De az orvoslás azt hiszem nem a sokféleségünk-ön múlik.Eskü és miegyéb az,ami kötelez/ne.

Ui:
Szerintem:orvost váltok.
 

2 megjegyzés:

  1. Azt a betyárját! Ez az, csak keményen! Sajnos igazad van: ha magad nem lépsz, sok orvos... Vannak pozitív tapasztalataim is az orvosokkal, de mondjuk olyan 100 a 2-höz az arány... Kívánom, hogy ügyes legyél, ha valamiben segíteni tudok, tudod... :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira sajnálom, hogy ilyen rossz kezekbe kerültetek.:( Én minden nap hálát mondok azért, hogy ennyi segítséget kaptunk a kórháztól első naptól kezdve. Le a kalappal itt minden dolgozó előtt! Mi úgy kaptuk meg az emelt családi igénylőt, h ki volt töltve, csak alá kellett írni, apának megmondták a címet és elvitte már másnap. Három napot voltunk bent, mind a három napon jött a dietetikus. Megadták az osztály telefonszámát, amin éjjel-nappal segítenek bármiben. Ha csak egy buta kérdésünk van, telefonálhatunk, nem harapják le a fejünket. Ha 4x kérdezek vissza, mosolyogva válaszolnak negyedszerre is. Éjjel kislabdán gyakorolhattam az inzulin beadását, 100x összerakhattam és szétszedhettem a tollat, gyakorlásként. Amikor kontrollra megyünk,mintha a családunkat látogatnánk. Bekerülésünk másnapján kértek egy fotót Annusról, mert MINDEN oda járó cukigyereknek kint a képe... mert egy nagy család. Annyira szeretném, ha máshol is így működne!

    VálaszTörlés