2013. augusztus 2., péntek

Tervek képekben augusztus elejére

Melegben,szinte lehetetlen a játék,de ma mégis megoldottam.Jó móka volt az oviban és a vízzel festés...hát elvarázsolta őket.Nagyon élvezték.Erkélyen is kiváló,de a családi ház kertjében minden felületen alkalmazható....Szerintem a víz-napunkon mi is bevetjük itthon.Most a hétvégén tervezem meg a projekt napokat,szabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin leszek:))))))))))-és blogomban is leírom nálunk hogy telik a sweet-élet.


Petrának ilyet tervezek,imád mozogni:)Mondjuk egy -Rubint-Réka napon,és még sok egyéb ötletem lesz erre a napra.Persze Réka újságból Réka menüsorral.

Diabetes Party meghívó gyártás M -nal,mert bizony hamarosan party lesz.
Menüsor tervezéssel..

Pradicsom olivával

Játék,játék,játék!
 
És a napok amikre lehet tervezni...nyári élményt nyújtani sweet-esen:)Tea nap tea ház a Fény utcában...
Ferihegy,Kilátó!!-otthoni kapcsolódás....
Kék-sárga napon Ikea program
Kreatív napon......
Só-meg-festése,jobb mint megevése a sok-sok Natrium miatt!!!
De mindemellett a fehér napon fogorvoshoz szeretnék menni és M nak megtalálni azt az orvost aki 18 éves koráig kezelni fogja.
 
Van teendő,és anyagi ráfordítást nem nagyon igénylő programok kitalálásához pihenni sem ártana...mert a szabadság már nagyon rámfér,hihetetlenül elfáradtam az utóbbi 1.5 hónapban!Sweethomeban.
 
Ui:Kungfu a család világutazója elrepült Izraelbe.Facebook oldalamon nyilvános mappában követhető az útja.Ez is egy érdekes Sweetmamis-történet.:)

2 megjegyzés:

  1. SZTK-s fogorvost keresel, vagy magánt? Nekem van egy jó doki tippem. :) A program ötletek pedig szupik, nagyon tetszik, hogy ilyen kreatív vagy!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem lesz az orvos,sztk...A kreatívságom pedig....nekem jó,szeretem!És másokkal is megosztom,hátha adhatok ezáltal egy kis inspirációt:))

    VálaszTörlés