2013. augusztus 30., péntek

Iskolába cukorbetegen

Nem egyszerű.

Készítünk egy-egy ilyen ceruzatartót ráhangolódásra....

Végülis iskolaigazgatóval beszéltem.Megvolt az év eleji értekezlet,így minden tanár,doplgozó tudja,hogy M cukorbeteg lett a nyáron.

Osztályfőnökkel beszéltem,minden kérésnek eleget tettem,papírforma szerint segíti majd az ő életét is...És köszönöm,hogy vállalta M-t!!!

Büfés nénivel beszéltem!

Edzővel már edzés is volt,konzultálunk.

Menzán étel rendelve.Egy hónapra előre menüsorunk van itthon mit fog aznap enni.

Telefonszámcsere megtörtént ahol szükséges volt.

A munkahelyemen jelentettem,hogy ilyen jellegű problémám adódik,bármikor szükség lehet rám,vagy mennem kell....Több kontroll nap és több hiányzás vár rám.

Praktikus tanácsokkal ellátva M,táska készen ami mindig vele lesz.

Iskolai hűtő rendezve.

Még a testnevelő tanárokkal kell beszélnem!

Állok elébe ennek az évnek.....Nem lesz egyszerű.

Ennél a betegségnél fontos,hogy mindig egy lépéssel előrébb legyünk,akkor sima ügy minden!

Jó iskolakezdést mindenkinek!
Megyek könyveket csomagolni......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése