2013. augusztus 21., szerda

Idő


Gyerek fejjel még ez az idő...


 
                                                           Felnőtt fejjel ez az idő.....
 

 

 

 

És mire egy ilyen fotó elkészülhet az is idő....De megérte!!!

És mire kockahasú Mr Balaton lesz az is idő...

És azért egy ilyen fotóra is várni kell...ezt vonaton készítettem!

És bizony fel kell nőni,az is idő...

És a leigazolás is: évekbe telnek...

Sárga övből sem lesz egyből fekete!!!

És a homoksütik hogy lesznek iggggazi sütik az asztalon???Hát idővel...minden beérik.
 
 
Hát így:eltelik pár év,lát a gyerek,tapasztal,ízlel,érdeklődik....és igénye lesz rá!!!
 
De ehhez az kell,hogy ott legyünk mellettük!Mert írják,ma reggel is üzi várt,hogy Sweetmamiságom mellett mennyire jó anya is vagyok!Persze végiggördült az a bizonyos sós...az arcomon....de bizony lemondás,odafigyelés és tudatosság az ami azért ennek alappillére.És smile a hű blog-olvasónak aki reggel üzivel várt,jólesett!
És ez a blog sem órákat emészt fel az életemből-pláne szabinapokon így nyáron-de idő,az tény.Mikor dolgozom is szakítok rá időt,mert tényleg jó,ha van előttünk egy út,ki hogy csinálja...vagy hogy nem.És ha példát adhatsz azzal segítettél.Nekem ez már jó!Előttem is van jó példa,ollózom a számomra hasznos dolgokat pl.Rubint Réka életmódfüzetei,netes főzések,Ugray-Nagy Tünde mint anya,mint blogíró,Fanni és Diabgirl kedvenc blogíróim,Boszorkánykonyha blog fincsi receptjeivel..Superdada a Viasatról...de ollózom-a nekem hasznos dolgokat.Ez azért fontos az anyaságban,hogy ne olyan legyek mint xy,hanem legyek olyan amilyen én vagyok.A gyerek mintaként követ ha akarjuk ha nem.
Sztori:P nagy a hasad..mondta M P-nek egy alkalommal.
"Jó,de azt anyától örököltem"-mondta kissé hangfelemelve P.
(édesek)
 
Arra kell szánni időt amire mi szeretnénk.És bizony a haszontalan dolgokat el kell hagyni...
 
 

1 megjegyzés: