2013. augusztus 1., csütörtök

tapasztalatok képekkel:)

Néha hídba lemegyek...mint mikor nekemszögezik a kérdést,miért nem  törődök magammal és miért nincsenek a táborban a gyerekeim...Igazán jelentéktelen lenne egy friss diabeteses diagnózis?Mikor beállítatlan az Inzulin mennyisége még és a táborok hajaj-erre aztán nincsenek felkészítve!Szóval aki miattam aggódik:köszönöm megvagyok és nem adom táborba a gyerekemet,mert egy 2.8-as vércukor érték nem a legkellemesebb..talán megtapasztalás után már körültekintőbb lenne az aki javasol és előtte nem bírál.Én tudom mi a 2.8 as vércukor.Rendszerint leesik a cukrom,évek óta szőlőcukorral élek és a gyerekeim is mindig tudták mi9 a teendő,ha ez bekövetkezik...

És néha ilyen eufórikus a hangulat,amikor minden rendben...pocak,vércukor,frontmentes nap és talán nyugis körülmény.

Sok diseign előtérbe került.Ez nagyon jóóóóóóó,szeretjük!
Erönlét is kell,sok smileval és egymás segítésével

Még a pizsipartik háttérben,M igazán nem akar most barátkozni,visszavonult picit.Ezen vagyok,hogy ezen lendítsek,hisz 4 hét és sulikezdés..A társasjáték tervei készen vannak és a diabetesz party -t is szervezni kéne még a nyárra!
Különféle receptek vannak a gyűjtő helyen,nagyon sok jó recept van a neten,A blogokban is sok a jó és a Boszorkánykonyhában is.Medirest és Interfood-próbaétkezésen túl vagyunk.Jók,finomak,guszták és valóban jól tartják a vc értéket!

És a zöldségek előtérbe kerültek,a színes teríték már presztizskérdés..

Az idő az amivel nagyon kell gazdálkodnunk.Még nem minden fér bele nekem a nap 24 órájába,de hamarosan már könnyebb lesz,hisz szelektál az ember a fontossági sorrend szerint.
 

És a konyha is szépül,holnap festék vásárlás!

Norbi-ról vagy jót vagy semmit!
M szereti a termékeket.Drága de mindig előre megbeszéljük mi az amit ott szerzünk be,Köki bónon.Szerintem M tesztje alapján Norbi kakaóscsigája kiváló.

A fogak ápolásásról bővebben következő bejegyzéseimben.Jól bevált módszerem van-pedagógiai-játékos.Bevált.

A sajt,mindig,mindenhol és minden sajtot......a mindig szó  jelentős.Nagy sajtevők voltunk,de most...Ch mentes ugyebár,lehet!!!!!!

És a pihenés.Azért valamelyest megoldjuk.Itthon és picit a lakókörnyezetünk közelében.Kell és jó is.Kis anyagi ráfordítással.Erről a következő hetekben képes beszámolóval(hogyan,miképp)

 Dobozkeresés...Ki tud ilyen dobozt,vagy hasonlót?Budapesten van ilyen bolt ahol árusítanak ilyet?
És nem adunk fel semmit.Lézersávokon,bármin keresztül,által,de a cél érdekében!(ld:orvoskeresés)

Szelektív hulladékgyűjtés,most intenzívebben ügyelek erre...

Nálunk ez a kép:jellemző

Hát,azt hiszem tényleg fontos mit eszünk.eddig azt gondoltam és vallottam is:"nem azért élünk,hogy együnk!",de változott:fontos,hogy azért eszünk-vagyis olyat együnk,hogy éljünk!"
 
Hihetetlen,de változik az ember,az első hét sokkhatásán túl már azt hiszem tettem azért,hogy alapokat építsek M nak a könnyebb és sweet-ebb élethez!
És a köszönet smilek is továbbra járnak majd a segítőknek,mert bizony egy azonos cél érdekében együtt időtöltők közösségéhez tartozó lettem a blog által.Jó itt,együtt éreznek,szeretnek és segítenek.Közel 3000 megtekintés bizonyítja,hogy érdekes ez a változás az életünkben,sokan kíváncsiak,várják mi lesz és mi hogyan alakul.Akinek kevésbé tetszik a blog ő meg azért olvassa,mert kíváncsi.....lesz e változás,hogy számára olvasottabbá tettem-e...És valljuk be:nálunk mindig történik valami!
 

3 megjegyzés:

  1. Én szortítok! :) A blogod pedig sokaknak tetszik. :) Kritikák mindig lesznek. Ami építő jellegű, azon el kell gondolkodni, ami pedig piszkálódás, azzal nem kell törődni :)

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére sok a pozitív gondolat!!!Én felvállalom azt amit csinálok,sokan meg csak piszkálódnak de semmi ötlettel,semmi példával nem szolgálhatnak.Azt hiszem kreatív tárházam kifogyhatatlan,így ezzel mindig csak több leszek a kritizálónál.:))

    VálaszTörlés