2013. augusztus 6., kedd

Diet abc

Ma meleg lesz.Nem is időzök itt,csak vázolva a tervből:só ragasztás-festés...
Pár időpontos dolog intézése,hivatalokba telefon-még mindig nem intéződött a közgyógy...,suliba-mi lesz m étkezésével,régebbi emailekre válasz,fogorvosom..stb,

Petnek frizura-kánikulára,fotó este:))

Van lehetőség krétázni,ebben a melegben lakás-projekt

Petnek pólója lesz,este fotó,nagy kutyabolond...alapítványt ma keresek hol kutyázhat ha éppen kedve van,de nem menhely!!!-mert ott megesne a szívünk és hazavinnénk egyet...

Társasjáték gyártás M-nal,már gőzerő kell!

Konyhában kisebb átalakítás vár rám,hogy kb így élhessem ott a mindennapokat

Á-nal és L-val tali ma,a diet abc -ben.Délután az uzsit oda tervezzük.Én nem eszem fagyit-a fogam miatt sajna-pedig melegen ajánlom a hideg fagyit.Isteni!!Én nem vagyok nagy fagyis de ott...!!!Hm.200 ft/gombóc.
Bevásárolok M nak,kell Eritriol,kókusz,csokikrém és finom ott még a keksz is,nasi diétába illeszthető.
Nos a fagyizó és a sütiző nagyon esztétikus,szép és minden finom.Nem olcsó!De ha jót akarsz enni egyél kevesebbszer,de jót!!Én ezt vallom!
A diet abc az Ecseri útnál van,nekem közel,20 perc.Kedvesek az eladók és mindig van kóstoló is.Igen én itt még rosszat nem tapasztaltam.Ez egy jó hely!
A neten az abc dietetikusával kapcsolatban vagyok,csak ajánlani tudom!!
Szóval M barátja aki cukros,együtt uzsizik velünk...
 Diet Abc!!!Ez a reklám helye,de egyszer nézd meg te is-mégha nem is vagy cukros!!Ételallergiások boltja,nagy választékkal!
Lesz erkélyen vízzel festés...

Befejezem P szobájában a festést,még tavaly volt a rózsaszín szoba projekt,a hercegnők virág kelyhét nem festettem meg csak kontúr van..

Aki cukros és nem jól van,VC mérésre fel!Inkább mérjél,hogy nyugodt legyél!Nagyon meleg van!!!
Este jelentkezem a Diet abc-s élményekkel-is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése