2013. augusztus 6., kedd

Ikea nap

Képekben jóó mesélni,én így szeretem.
Így írom otthon is a blogot,valaki szerint blognaplót:)

És lám a kék-sárga nap:)))

És köszi a metrón az ismeretlen srácnak...hát..lefotóztam...az övét és köszönet smile az ikeáért és a légkondiért!!!

Üresen,mert sos gyorsasággal kellett a vacsi,ugye bkv hoz vagyunk kötve,az inzulin nem vár és a rá következő fél óra sem!!!De jópofa kis tálkák,m zsebpénzből vette.erre volt igénye..és nagyon jónak tartom!

Meleg volt,az egyik ismerősömnél láttam a facen,hát nagyon én vagyok,de ma csak ilyen voltam...kánikulai meleg..látszik alig ruhában...

M egész jól bírta,délben azonnali ebéd volt,alacsopny vc értéke volt,de a hypózás nem következett be.itthon ventilátor megy nála...A paprikás burgonya mellé csináltam Eritriollal salátát,hm nagyon finom az ecetes létől így a sali.És mi lányok is paprikás krumplit ettünk:)

Ikea filling-szeretjük.Tényleg az ötletért mentünk!Jegyzeteltünk és ceruzakészletünk lett,így ezzel számoljuk a szénhidrátokat a közeljövőben:)))
 
Prospektusokra nem értünk rá Svédország így kicsit halasztva.Nagyon meleg volt...Áldás az erkély!
Holnap ...na majd holnap elárulom milyen nap lesz...jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése