2013. augusztus 10., szombat

repülős nap 2.

Képekben összefoglalva,fogfájósan is-de tervezett program.Cukorbetegség szemszögéből fontos,hogy ingyenes program volt,több marad az élelmiszerekre!!!A tervezettség,ebéd és vacsi közötti időszak.Az uzsi ott ért bennünket,kiszámolt diabetikus kekszvolt 15 ch.Egy gyereknek élmény is kell nem csak a "mit akarsz enni fiacskám"és a mozognod kell,hogy jól legyél"mondatok!

Qatar volt a fő profil ez a gép volt misztikus,megkerestük a Világatlaszban,ezzel ugye kell a térképismeret-de az már nálunk nem tanulandó,megvan:)))

Az uzsi,de itt is jólesik!
Hm..ott kéne ülni
 Qatar-i gép
Hm...M rágója,nos jelentem iggggen jól volt ma,tetszett neki a program-látszik
A kis hölgy is élvezte,ugyanúgy 16 órakor eszik és kekszet,dobozból!!

Reggel olvastam a cikket egy régebbi újságban

 Erre vágytam nagyon,de ma nem valósult meg...Volt bennem fájdalomcsillapító a fogam miatt..
 És igen a gyerekkori cukorbetegség lépten-nyomon az újságokban,figyeljünk oda...
A Havanna lakópark piacán tényleg volt áfonya!Köszönöm a hozzászólónak,a piac ötletet!

Gyártjuk a társast,már csak simítások!

Mindenki kiiveszi a részét..
 
Holnapra marad a pihenés és a főzés....A tepsis raffaello készül diet formában.Holnap tésztát eszünk.
A hétre még rendeltem M ebédjét,nagyon ízlik neki.Interfood,nagyon tudom ajánlani.Én a kis adagban egyeznék ki,megpróbálom és nagy valószínűséggel heti 4x én is rendelni fogok a munkahelyemre.Hétvégén főzök,ezért a hétfői mindig megoldva...Így 4 napra tökéletes megoldás lenne.P ebédjét a Medirest főzi a suliban,még nem teljesen az ö menüje-ahogy ő mondaná-de van próbálkozás.Ő mini adagot sem enne meg,így nála a rendelés szóba sem jön.M ebédjét is a Medirest főzi a suliban és nekik van cukorbeteg menüsor.Ha szerencsénk van a suliban kaphatja ezt és akkor kedvezményesen is ehetne.Így vagy 3x-os anyagi ráfordítást jelent.:(((
 
Szép és pihentető estét kívánok és smile a névtelen hozzászólónak az áfonyáért:

 

 

 

1 megjegyzés: